Forrás: MédiaPiac
"Korlátozottan működőképes mostanra a hagyományos ügynökségi modell - derült ki Karányi Dániel, a youth marketingre szakosodott Friendly Advertising ügyvezetőjének előadásából a BrandFestivalon. A szakember úgy véli: a mostani ügynökségtípusok szinte mindegyike platform alapon pozícionálja magát, ez azonban nem illeszkedik ahhoz a trendhez, hogy egyre inkább életmód és más, kevéssé megfogható jellemzők alapján definiáljuk a célcsoportokat.
Karányi kifejtette: a márkatulajdonosok nem tévékampányt, PR-t vagy sajtómegjelenést akarnak, hanem bizonyos fogyasztókkal, a célcsoportjukkal akarnak kommunikálni. Ezért van létjogosultsága egy olyan új ügynökségi modellnek, amely célcsoport alapon határozza meg magát. A Friendly például" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.