Forrás: Vállalkozás Online - Ötletből profit
"A magyar internetezők kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. A Nielsen 55 országban végzett 2011. évi első féléves kutatása szerint, ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében.
Ha egy honlapra látogat, vagy Interneten keresztül vásárol valamit, majd ez alapján e-mailben kap hirdetést a magyar internetező, akkor tízből hatnak (58%) fontosabbá válik a reklám, mert személyesen neki szól. Továbbá 53 százalék úgy véli, hogy így ingyen juthat máshol fizetős információkhoz.
„Könnyebbé teszik az életemet az e-mail címemre érkező hirdetések.” – állítja a magyar válaszadók 49 százaléka.
62 százalék azok aránya, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.