Forrás: DuracellTomi Google AdWords blogja - Hírek, leírások, ismertetők a Google AdWords hirdetésekről és más Google termékekről
Szerző: Geiger Tamás
"Konverziók és mérésük
Mi is az a konverzió? Akik még nem találkozak ezzel a fogalommal az AdWords hirdetéseik során, azok is könnyen megérthetik jelentését:
konverziónak nevezünk egy olyan eseményt, amikor egy weboldalunkra érkező látogató eléri az általunk kitűzött célt. Úgy is mondhatnám, hogy “mezei” látogatóból ügyféllé vagy lehetséges ügyféllé konvertál, alakul át.
Ez jellemzően egy vásárlás, de konverzió lehet egy hírlevél feliratkozás vagy például egy regisztráció, egy árajánlatkérés is. Hogy mi számít pontosan konverziónak, azt az oldal céljának vagy céljainak pontos meghatározása során lehet meghatározni.
Az AdWords rendszer segítéségvel mérhetővé tehetőek ezek a konverziók, így akár a kulcsszavak szintjén is láthatjuk, melyik vezetett cégül céljaink eléréshez és mindez mennyibe is került nekünk. A hirdetett termék vagy szolgáltatás árréséből könnyen megállapítható, hogy az egy konverzióért elköltött összeget megérte-e kifizetni, magyarul megtérült-e hirdetésünk?
Eddig pofon egyszerű, ugye? Na, akkor most csavarjunk egyet!
Segített konverzió
Vannak olyan területek, amelyek közvetlenül nem vagy csak alig konvertálnak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.