Forrás: Kreatív.Online
"Az idei nyár egyik tőzsdei sikere volt Netflix, film és tévstreaming szolgáltatás. 2010-hez képest megduplázódott értéke, sőt idén júliusban igazi, filmbe illő, látványos sikerként egy nap alatt 15 százalékkal nőtt a részvényeinek értéke.
Talán az ebből fakadó megelőlegezett bizalomnak köszönhetően a Netflix elkezdett kombinálni. Röviden összefoglalva az elmúlt negyedév manőverei : Először az addig 9,99 dolláros havi díjat felemelte 15,98 dollárra. Ennek relatív sikertelenségét nem vették figyelembe. Úgy próbáltak meg tovább építkezni, hogy szétválasztották a film/tévéstreamelést és a DVD-kölcsönzést. Ezek külön-külön 7,99 dollárba kerültek.
Ne feledjük, hogy mindkét szolgáltatást pár hónappal azelőtt még 10 dollárért kapták meg az előfizetők. A következő lépése a cégnek, hogy"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.