Forrás: Médiainfo - médiások médiája
"Tíz nagy országban vizsgálták a web használatát, és megállapították, hogy az internetezés fő célja leggyakrabban valamelyik közösségi hálóhoz való csatlakozás vagy a blogolás. Ez a két tevékenység viszi el a netezéssel töltött idő legnagyobb részét.
A tíz vizsgált országban (Németország, Olaszország, Svájc, Franciaország, Spanyolország, Nagy-Britannia, USA, Japán, Brazília, Ausztrália) a közösségi hálók és blogok elérik az aktív Internet-használók háromnegyed részét.
Az USA-ban idén májusban például 140 millióan mentek fel a Facebookra, és összesen 53 milliárd percig használták az oldalt. Ez azt jelenti, hogy mindegyikük átlag hat órán át Facebookolt egy hónapban. A használat időtartamát tekintve a Facebook megelőz minden más weboldalt.
Összességében az amerikaiak internetezéssel töltött idejének majdnem egynegyed részét viszik el a közösségi hálók vagy a blogok.
Németországban a weboldalak típusai közül" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.