Forrás: Médiainfo - médiások médiája
Szerző: Fokasz Oresztész
"A legnépszerűbb szabadidős tevékenységek rangsorában meglepő módon az internet csak a hatodik helyen áll, a 14 évesnél idősebbek 47 százaléka tölti a világhálón szabad perceit, amiből az következik, hogy sokan munkaidőben böngészik a webet - mondta el Kis Gergely, a GKIeNET piackutató cég ügyvezető igazgatója egy a siófoki Internet Hungary konferencia keretében tartott fórumon. A legnépszerűbb szabadidős tevékenység egyébként még mindig a tévézés, ezt az említett korcsoport 82 százaléka űzi.
Másra is használjuk azonban a kétféle médiumot. Míg a televízióban" ... >>
Internet Hungary 2011 riportok, vélemények a YouTube-on:
- Balogh Ákos Gergely - A kommentekről (Netokracia)
- Balogh Ákos Gergely - Mit hozott a médiatörvény? (Netokracia)
- Balogh Tímea - Mikor a közösség elveszi a márkádat (Netokracia)
- Bazsó Gábor - Eszközt, vagy tartalmat választ a felhasználó? (Netokracia)
- Bánóczy Zoltán - Mitől nőtt meg a display hirdetés a keresőmarketinggel szemben külföldön, és miért nem nőtt meg itthon? (Netokracia)
- Brindza Gábor - A Mobilissimo (Netokracia)
- Dunder Krisztián - Márkák és mobilok találkozása (Netokracia)
- Fehér Gyula - A Ustream.tv-ről (Netokracia)
- Fehér Gyula - Jótanácsok startupoknak (Netokracia)
- Gerő Viktor - Intelligens tévékről a gyakorlatban (Netokracia)
- Kaprinay Zoltán - A Bónusz Brigádról (Netokracia)
- Kálmán Olga - Comment, no comment (Netokracia)
- Kis Ervin Egon - Adózunk, adózgatunk (Netokracia)
- Lemák Gábor - Hitel vagy tőke? (Netokracia)
- Lemák Gábor, Makra Zsolt - Milyen lehetőségei vannak a hazai vállalkozóknak? (Netokracia)
- Madar Norbert - Apróhirdetések a tartalompiacon (Netokracia)
- Makra Zsolt - A cégek helyes üzleti tevékenysége és viselkedése válság idején (Netokracia)
- Máth András - Az egységes Digitális Közönségmérési Tenderről (Netokracia)
- Pőcze Balázs - A "Mizu?" effektusról (Netokracia)
- Pőcze Balázs - A mobilhirdetésekről (Netokracia)
- Szabó Zoltán - A Facebook-oldalakról (Netokracia)
- Szávuly Krisztián - Technikai, tartalmi vagy pusztán kényelmi szempontok alapján dönti el a fogyasztó, hogy egy adott pillanatban melyik eszközön és milyen típusú tartalmat fogyaszt? (Netokracia)
- Zappe Gábor - Mennyire van szüksége a commentekre egy online lapnak? (Netokracia)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.