Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"Másfél évvel ezelőtt a Twitter lényegét vette át a Facebook, a hírfolyamot megújítva. Azóta iparági sztenderd lett az információk ilyen megjelenítése, a Twitter növekedését, jelentőségét azonban erősen megnyirbálta a Facebook ezzel. Globálisan ugyan már nem lehetett befogni, de például Magyarországon a Twitter soha nem tudott robbanni, ami ennek is köszönhető. Később a Google a Wave-vel esett arcra, amikor megreformálta volna az online személyközi és a csoportkommunikációt, de túlbonyolította. A Facebook innen is kiemelte a legfontosabb elemeket és a Messages komponenssel megvalósította az egységes, gyakorlatilag platformfüggetlen interakciót.
Nem csoda, hogy egy laikus embert megkérdezve arról, hogy mi az internet, nagy valószínűséggel azt a választ kapjuk, hogy a Facebook.
Jó a +, de nem elég jó
A Google végre összeszedte magát és kidolgozott egy működőképes alternatívát arra, hogy a szétaprózott felhasználói bázisát összefogja és egy közösségi hálózatot borítson a teljes webes ökoszisztémája fölé. A Google+ ötletei és megoldásai mondhatni zseniálisak, de ez még kevés ahhoz, hogy nyerő pozícióba kerüljön. A júniusban bemutatott rendszer 90 napon keresztül zárt tesztfázisban működött, ami azt jelentette, hogy eleinte kiváltság volt bejutni, szűkmarkúan mérte a meghívókat a Google, a fejlettebb funkciókat pedig szépen lassan csepegtette a cég." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.