Forrás: Világgazdaság Online
"Közelebbről szemügyre véve ugyanakkor a vállalati alapsokaságot, éles határvonal rajzolódik ki a 10 fő feletti kis-, közép- és nagyvállalatok, illetve az 1–9 fős szegmens között: míg az előbbiek körében az ellátottság az elmúlt években teljessé vált, a mikrovállalatok még mindig számottevő lemaradással küzdenek. Itt a penetrációs mutató 74 százaléknál megrekedt, ezen a körön belül több mint 50 ezer vállalkozásnál ma sincs internetkapcsolat; ezek a cégek a világháló nyújtotta lehetőségektől elesnek.
Az okok mögött egyrészt a válság hatása sejthető. A mikrovállalatok internettől való lemaradásának valódi okai azonban a szakemberek szerint" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.