Forrás: Élelmiszer Online
"A GfK Hungária 2011 első negyedévében Digital Connected Consumers néven végzett online kutatása részletesen feltérképezi azt, hogy milyen internetes tartalmak, illetve fogyasztói attitűd áll a hordozható eszközökön való internetezés gyors terjedésének hátterében. A vizsgálatból – egyebek mellett – kiderül, hogy a közösségi funkciók és a mobil internetezés egymást támogatják.
A Magyarországon legalább heti rendszerességgel internetezők körében végzett kutatás több pontján is kiderült, hogy a mobil internetezés terjedésében lényegesen nagyobb szerepet játszik a divat, a „trendiség”, illetve a kapcsolattartásra vonatkozó igény (social network), mint a praktikum vagy a szélsőségesen mobil életforma.
Szinte valamennyi közösségi funkció lényegesen gyakrabban jelenik meg azon internetezők körében, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.