Forrás: GfK Hungaria
"Alapvető fogyasztói szokások változnak meg akkor, amikor valaki aktívan kezdi el használni az internetet. Az információkereséstől a valós vásárlási tevékenységen át a fogyasztói tapasztalatok széleskörű megosztásáig átalakulhat a fogyasztói viselkedés folyamata. A digitális fogyasztó másképpen dönt, akár fogyasztási cikkeket vásárol, akár szolgáltatásokat vesz igénybe. Hatnak rá a gyártók weboldalain található információk, az árösszehasonlító oldalakon található kedvező árak, a közösségi oldalakon található hozzászólások, más, egyébként számára ismeretlen fogyasztók tapasztalatai.
"Azok a cégek, amelyek az új típusú fogyasztók körében is sikeresek szeretnének lenni, gyökeresen át kell alakítaniuk kommunikációs és marketing stratégiájukat. 2010-től a GfK Csoport kutatásaiban kitüntetett szerepe van a digitálisan érintett fogyasztónak. 2011-ben a GfK Hungária fókuszában is a digitális fogyasztó áll. A Digital Connected Consumer címmel megrendezett konferenciánkon is ezt a témakört jártuk körbe, hiszen kutatásaink "digitális-központúvá” tétele is terveink között szerepel” – mondta el Bacher János, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója.
A GfK Hungária témában végzett legfrissebb kutatásainak eredményei szerint" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.