Nézzük csak, miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk.
Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál (a Marketing Info korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Joelene Orlando, az eMarketing Answers tanácsadójának cikke alapján a fordítást Török Diána készítette
"Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk. Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail szolgáltatásunkra. Tehát az a siker kulcsa, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Tehát lényegi, hogy e-mail üzenetünk mindig kellően kreatív legyen, és olyasmit ajánljon, amit az olvasók akarnak.
Íme néhány érv amellett, hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.