Forrás: mediainfo.hu - médiások médiája
Szerző: Stefanek László, a PHD IQ ügyfélkapcsolati vezetője
"A Google+ akkor robbant be a közösségi oldalak piacára, mikor már épp mindenki elkönyvelte a Facebook egyeduralmát és kérdésessé tette, hogy születhet-e bármi a közeljövőben, amely képes lehet hasonló sikerekre és valaha is megszorongathatja az óriást. Azóta azonban úgy tűnik, "+1" buzzword született. A két óriás összevetése számtalan nézőpontból megtörtént, a hirdetőket képviselve engem viszont jobban foglalkoztatott, milyen hirdetési lehetőségek lesznek/lehetnek majd az új közösségi oldalon.
A Google vitathatatlanul eddigi legsikeresebb próbálkozása a Plus a közösségi oldalak terén. Korábbi oldalai mind egyedi megoldások voltak, ezúttal azonban úgy tűnik, sikerrel ötvözték a Twitter és a Facebook szolgáltatásait. Elővettek továbbá még valamit: a saját sikeres fejlesztéseiket. Ugyanis a közösségi oldalakon kívül" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.