Forrás: onLime - A hó is eső, csak jobb a marketingje
Szerző: Kurucz Imre
"Van viszont két olyan mutató, amelyeket szerintem sokan – akár rutinos médiatervezők is – összekevernek. Vagy talán pontosabb úgy fogalmazni, hogy azonosként kezelnek, miközben nem ugyanazt jelentik.
A böngésző-oldali mérések egyik terméke a – havi, heti, napi – látogatószám, amelyek egy adott időszakra vonatkozóan mutatják a honlapra ellátogatók számát. Természetesen ezeknek az adatoknak az átlaga is hozzáférhető, így láthatjuk például azt, hogy X honlapnak naponta átlagosan hány látogatója volt.
A felhasználó oldalán történő mérések – mint például a szoftveres panelek mérései vagy a VMR utódjaként a napokban indult iTGI – ellenben arról (is) adnak információt, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.