Melyik e-kereskedelmi óriás ér először a kis piacokra?
2010. december 29. írta: vecseilaszlo

Melyik e-kereskedelmi óriás ér először a kis piacokra?

A Groupon egyelőre nemet mondott a Googlenak. Ez azt jelenti, hogy az online kereskedelem nagyjai egyelőre fellélegezhetnek, kérdés, hogy mennyi idejük maradt? Mert a Google folyamatosan fokozza a kereskedelmi jelenlétét, belevágott a könyvkereskedelembe, amely eddig megkérdőjelezhetetlenül az Amazon által dominált terület volt a nemzetközi porondon. Ennek vége.

Forrás: Digibiz

"A Google novemberben elindította a boutiques.com-ot, azaz a divatcikk kereskedelemben is jelen van, ahol az Amazon és az eBay is alig 1-2 éve próbálgatja a szárnyait.

Azaz a keresőóriás (meddig lehet őket így hívni?) egyre komolyabban fenyegeti az Amazon és az eBay pozícióit. Az eBay a lokális kiskereskedelem irányába indult el a Milo felvásárlásával, helyi kereskedők termékei is bekerülnek a listákba. Az Amazon a LivingSocial-al keresi a közös utat, a közösségi vásárlásra építve. A LivingSocialt" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr652544591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása