A Groupon egyelőre nemet mondott a Googlenak. Ez azt jelenti, hogy az online kereskedelem nagyjai egyelőre fellélegezhetnek, kérdés, hogy mennyi idejük maradt? Mert a Google folyamatosan fokozza a kereskedelmi jelenlétét, belevágott a könyvkereskedelembe, amely eddig megkérdőjelezhetetlenül az Amazon által dominált terület volt a nemzetközi porondon. Ennek vége.
Forrás: Digibiz
"A Google novemberben elindította a boutiques.com-ot, azaz a divatcikk kereskedelemben is jelen van, ahol az Amazon és az eBay is alig 1-2 éve próbálgatja a szárnyait.
Azaz a keresőóriás (meddig lehet őket így hívni?) egyre komolyabban fenyegeti az Amazon és az eBay pozícióit. Az eBay a lokális kiskereskedelem irányába indult el a Milo felvásárlásával, helyi kereskedők termékei is bekerülnek a listákba. Az Amazon a LivingSocial-al keresi a közös utat, a közösségi vásárlásra építve. A LivingSocialt" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr852544591
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.