Etsy: egy értelmes Facebook-felhasználás
2010. december 27. írta: vecseilaszlo

Etsy: egy értelmes Facebook-felhasználás

Az amerikai Etsy online piacterének Facebook-alkalmazása az ismerősök által közzétett személyes információ alapján javasol ajándékötleteket a tanácstalan vásárlóknak.

Forrás: Bitport

"Az Etsy egy 2005-ben alapított e-kereskedelemmel foglalkozó oldal, ami elsősorban műalkotások, kézműves termékek és régiségek értékesítésében utazik. A több mint 400 ezer eladónak tételenként 20 dollárcentért saját kirakatot biztosít, az értékesített tárgyak után pedig 3,5 százalékos jutalékot számol fel – ez átlagosan 15-20 dollárt jelent az egyes árucikkek esetében.

Az Etsy az elmúlt év végén 60 alkalmazottat foglalkoztatott, és 180 millió dolláros forgalmat bonyolított le; 2010-ben már októberre átlépte a 230 millió dolláros határt. Az oldal alapító vezérigazgatója, az alig harminc éves Robert Kalin idén márciusban megpendítette, hogy a stabilan nyereséges vállalkozást jövőre a tőzsdére vihetik.

Közös tudás
Az Etsy Gift Ideas, vagyis "Ajándékötletek" nevű szolgáltatása olyan eszközt biztosít a Facebook-felhasználóknak, ami a közösségi oldal publikus profilinformációira alapozva" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr652532042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása