Míg Magyarországon a lakosság háromnegyede legfeljebb 100 eurót (kb. 28 000 ezer forintot) tervez ajándékokra elkölteni az idei karácsonyi szezonban, addig a megkérdezett európai országok többségében magasabb összeget szánnak erre a célra - állapítja meg a GfK Csoport és a Wall Street Journal Europe 2010 őszi, reprezentatív felmérése.
Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál
Szerző: Szakonyi Balázs
"A magyarok közel fele ugyanakkora összeget szán idén, mint a válság által még nem sújtott 2007-es évben. Általában a vásárló szeret mindent egy helyen elintézni, leggyakrabban bevásárlóközpontokban, áruházakban, valamint szuper- és hipermarketekben keres ajándékokat, elsősorban ruházatot és kiegészítőt, hiszen minden második európai - köztük a magyarok is - ezekkel ajándékozza meg legszívesebben szeretteit.
A piackutatók a 15 év felettieket kérdezték meg, mennyit költenek idén karácsonyi ajándékokra, milyen ajándékokat vásárolnak, és hol szerzik be azokat. A felmérésben részt vett országok: Belgium, Brazília, Bulgária, Csehország, Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, India, Kolumbia, Magyarország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország és az USA.
Közép-Kelet-Európában éppúgy, mint Magyarországon az emberek háromnegyede" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.