A minimális bázisról indult exponenciális emelkedés továbbra is tart, ideje nagyobban gondolkodni! Lényegében ez derült ki a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) E-kereskedjünk-e? címmel tartott, hagyományos őszi konferenciáján.
Forrás: itbusiness Online
Szerző: Szabó M. István
"Az elektronikus kereskedelem évtizedes léptékben mérve a legdinamikusabban fejlődő üzlet világszerte. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda, hogy szaporodnak és nagy tempóban fejlődnek a webshopok, webáruházak, s bizonyos szolgáltatások, mint a repülőjegy vagy szállásfoglalás, a könyvárusítás és a szórakoztató elektronikai eszközök eladása már idehaza is egyre inkább az online kereskedelem középpontjába kerül.
A SzEK egész napos programja deklaráltan, elsősorban azoknak szólt, akik már nem belevágni szeretnének az e-kereskedelembe, hanem abból eredményességet és sikert akarnak kiaknázni. Több szemszögből is bemutatta, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. Azt boncolgatta, hogy a leggyakrabban elhangzó kérdésre (vagyis hogy "Mennyibe kerül egy webáruház?") adható válaszok helyett érdemesebb azt keresni: mi kell ma a sikerre esélyes webáruházhoz.
Az előadók között" ... >>
Képek az E-kereskedjünk-e - Indítsunk webáruházat!? SzEK.org őszi konferenciáról az ArtVideo jóvoltából
Kis Ervin Egon
Indítsunk webáruházat közönség
Bőgel György
Indítsunk webáruházat közönség
Kis Gergely
Weiler Péter
Kerekasztal
Inditsunk webáruházat közönség
További képek elérhetők a konferencia képtárában
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.