Crowdsourcing alapon működő pólóáruházat indítottak egyetemisták.
Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája
Birdband néven indítottak crowdsourcing alapokra építő ruhamárkát budapesti fiatalok. A webáruházban először pólókat lehet csak kapni, később bővülhet a kínálat. A kollekciót nem ruhatervezők álmodják meg. A tervét bárki beküldheti, a látogatók szavaznak róla, a kedvenceket a Birdband legyártatja, s a terv gazdája pénzt kap. A vásárláson és tervküldésen túl lehet kommentelni, lájkolni az oldalon, illetve információt lehet kapni a tervezőkről is.
A kommunikáció - tekintettel az anyagiakra - elsősorban szájhagyományra, ajánlásokra építkezik, ugyanakkor készült a bevezetéshez egy alacsony költségvetésű filmecske is. Emellett" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr362449028
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.