Innováció és szakmaiság - interjú Weiler Péterrel, a Habostorta ügyvezetőjével
2010. november 12. írta: vecseilaszlo

Innováció és szakmaiság - interjú Weiler Péterrel, a Habostorta ügyvezetőjével

Weiler Pétert, a hazai online kereskedelem egyik legsikeresebb szereplőjét a múlt héten lezajlott Internet Hungary-n Üstökös kategóriában jutalmazták, nem érdemtelenül: Weiler 10 éve vezeti az általa alapított Habostorta Kft.-t, a cég évről évre növekszik és folyamatosan nyereséget termel. Péterrel az elmúlt évtizedről, aktuális projektekről, jövőbeli tervekről és az e-kereskedelem helyzetéről beszélgettünk.

Forrás: Digibiz
Szerző: Tossenberger Tamás


"- A múlt héten lezajlott Internet Hungary díjkiosztóján Üstökösök kategóriában a második helyet szerezted meg, 10 éve sikeresen vezeted a Habostorta Kft.-t és a portfólió oldalait. Hogyan lehet egy online vállalkozást hosszú távon is sikeresen működtetni?

A legfontosabb tényező az évek során talán az volt, hogy mindig tudtunk adaptálódni az új körülményekhez. Szerencsénk volt abból a szempontból, hogy mindig előre megéreztük, mikor mi fog következni. Ha pl. 2006-ban nem váltunk át a Habostortához tartozó Randivonalon előfizetéses modellre, akkor lehet, hogy ma már nem létezne a cég. A másik nagy váltás 2008-ban volt: elindult a Brands.hu. Ez azért volt fontos, mert nem dőltünk hátra, ami pedig kis országokban akut problémának számít. Nehéz egyensúlyozni, hogy mikor érdemes belevágni egyes vállalkozásokba.

A legújabb projektünk, a Brands.hu testvérsite-ja, a Citybrands.hu éppen jövő kedden jön ki. Ez ugyanaz a modell, mint a Brands, csak nem termékeket, hanem szolgáltatásokat értékesítünk rajta. Ez a Groupon-lázból indult ki, ami most világszerte hódít. A Citybrandsen az utazástól az éttermekig minden lesz, de a kultúra kiemelt helyet kap majd a palettán.

Alapvetően budapesti akciókat hirdetünk, de vidéki eseményekkel is foglalkozik majd az oldal. Olyan helyeket próbálunk felfedezni, amik érdekesek: pl. hogy hol a legjobb a hamburger Budapesten. Kedden a Szépművészeti Múzeum akciójával indítunk, ami szimbolikusan kijelöli azt az utat, amit alapvetően követni szeretnénk a Citybrandsen." ... >>




Forrás: ZIPP.hu - Nintendón is olvasnak e-könyvet
 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr712434845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása