Ahogy nő itthon a Facebook penetrációja és most már kétmillió magyar használja aktívan ezt a közösségi oldalt, egyre több cégvezetőben merül fel az igény: "Miért ne regisztrálnám én is a cégem erre a közösségi oldalra?"
Forrás: [origo] Válallkozói Negyed
Szerző Gombos Zsolt (OMA.hu)
"Igaz is, mindenki erről beszél, ez a jövő: vigyük fel a cégünket a Facebookra, ott szépen felépítjük a saját kis közösségünket, néha beleszólunk mások beszélgetéseibe, reklámozunk egy picit, és akkor máris nőni fog az ismertségünk, és ezáltal a vásárlóink köre. A helyzet azonban nem ennyire egyszerű, és sokan ugyanazt a három hibát követik el rögtön az első percekben, és csak hosszú hetek vagy hónapok után esik le a tantusz: "Kezdhetem elölről."
Ezért most megpróbáljuk összefoglalni a három leggyakrabban elkövetett hibát a cégek Facebook oldalának létrehozásakor.
Az első hiba
Természetesen lehet úgy is nekiállni a közösségi médiában való jelenlét felépítéséhez, hogy azonnali eredményeket várunk, és megpróbáljuk kéretlenül is ráerőltetni magunkat a közösségre, azonban a legtöbben már ezzel a hozzáállással elkövetik az első hibát.
A közösségi média nem csodafegyver, nem fogja egy csapásra megoldani a vállalkozás gondjait, nem lesz azonnal a zászlóshajója egy stratégiának. Ehhez idő és leginkább kitartás kell. Kitartás ahhoz, hogy előállítsuk azt a tartalmat, amivel képesek vagyunk életben tartani a közönséget, amivel cselekvésre tudjuk őket buzdítani, amitől élővé tudjuk alakítani az online közeget. Sokszor" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.