Összegyűjtöttük, mivel lehet hasznára a megújult Facebook Groups bármely vállalkozásnak, ha okosan használja azt, illetve melyek azon területek, ahol ha cég nem vigyáz, inkább csak ártani fog a jó hírnevének.
Forrás: Digibiz
"A Facebooknál a hónap elején átalakították a csoportok funkcionalitását és szabályait, a felhasználók jelentős része pedig szokás szerint szkeptikusan fogadta az erről szóló értesítést, elsősorban azért, mert megszoktuk már, hogy abból, ha valamit átdolgoznak Palo Altoban, első körben a legtöbbször csak zavar, fejetlenség, és értetlenség származik. De vajon a csoportok megújításával új, ütőképes közösségépítő eszköz kerül a kezünkbe, vagy egész másról van szó?
Először is tudni kell, hogy a Facebook Pages-el ellentétben a Groups, azaz a csoportok oldalai nem kifejezetten márkaépítésre termettek, de ez nem jelenti azt, hogy ügyes kis húzásokkal ne származhatna némi előnye a közösségi-oldal e szegletéből is bármely élelmes, webkettes vállalkozásnak azáltal, hogy új ügyfeleket érjenek el ezen keresztül, vagy más oldaláról tekintve, segíthet a szervezeten belüli kommunikációban. Samuel Axon, a Mashable szerzője összegyűjtötte mindazt, amellyel a Facebook megújított csoportjai tetszőleges vállalkozás hasznára válhatnak.
A csoportokat a felhasználók hozzák létre, nem a vállalkozás
Annak idején a Facebook csoportok első, még a Pages előtt kialakult válfajai elsősorban azt a cél szolgálták, hogy" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr562412060
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.