Egyre kurrensebb kompetencia a keresőoptimalizálás. Szervezeti és üzleti oldaláról ritkán szokták közelíteni, ezt próbálom kiegyenlíteni most. A SEO technikájánál-technológiájánál talán fontosabb az azzal kapcsolatos munkaszervezés, a SEO-tanácsadó tartása, a keresőoptimalizálás mint üzleti tevéneység megítélése, cégszerű működtetése. Három dimenzióját próbálom felrajzolni ennek.
Forrás: SEO blog
Szerző: Bánóczy Zoltán
"1. A MEGFELELŐ EMBER
A SEO is kitermelte a saját ligáit. Kombinációs készség, kitartás és tapasztalat sorolja be a mezőnyt. A fő kérdés az, hogy egy-egy szolgáltatás mennyire játszik erős pályán, mennyire engedheti meg magának, hogy hozzá már csak azok a látogató-, és ami még fontosabb: konverziómorzsák hulljanak le, amelyek valamiért leestek az keresőoptimalizáltságilag vezető(k) asztaláról.
Az sem biztos, hogy minden feladathoz a legjobbak közül kell válogatni, ám a legnehezebb és üzletileg legtermékenyebb pályákon komoly invesztíció nélkül komoly sikert elérni és azt megtartani lehetetlen.
A legjobb SEO tanácsadók olyan tudást és szemléletmódot építenek bele a rendszerekbe, mely ún. game-changing helyzetet állítanak elő. Tendenciákat, helyzeteket fordítanak meg, vastag nyereségességet állítanak elő. Néhol nem túlzás azt állítani, hogy tevékenységükön áll vagy bukik egy nagyobb webes szolgáltatás sikeressége. A gyakorlott keresőoptimalizálási tanácsadók" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.