Hitmarketing
2010. október 23. írta: vecseilaszlo

Hitmarketing

Ha rendszeresen követed az OMA Blog bejegyzéseit, akkor láthatod hogy elég sok fajta online marketing eszközről szoktunk írni. Van hogy a kattintás alapú hirdetések 1-2 finomságáról írunk, van hogy a közösségi média egy-egy apró, ám annál fontosabb mozzanatát emeljük. Sokat olvashattál nálunk már a keresőoptimalizálásról, az ergonomikus weboldalak felépítéséről, a webanalitikai megoldások kifinomultságáról is. Sőt az e-mail marketing és a webszövegírás is gyakran terítékre kerül.

Forrás:
OMA.hu - Online Marketing Akadémia
Szerző: Gombos Zsolt


"Ez mind szép, de Te melyikben hiszel?
Hogyan szerzed az ügyfeleid? Egyáltalán online? Vagy java részt még mindig inkább offline módszerekkel? Vagy ha mégis online akkor melyik eszköz jelenti Neked a fő kommunikációs csatornát? Melyik mellet teszed le a voksod?

1. Weboldal: “Úgy gondolom, ha jól van összerakva, akkor biztosan megtalálnak a potenciális ügyfelek.  Hiszem, hogy ha egy weboldal jól működik, akkor elegendő önmagában is a sikerhez.”

2. Keresőoptimalizálás: “Ha az oldalam minden fontos kulcsszóra az elsők között jelenik meg, a webes forgalmunk legnagyobb része a keresőkből érkezhet. Ez már önmagában is hordozhat akkora értéket, hogy stabil forgalmat biztosítson.”

3. Kattintás alapú hirdetések: “Ha hirdetünk AdWords-ben, Etargetben vagy akár Facebook-on, akkor nagyon sok érdeklődőt lehetünk képesek elérni. Hiszem, hogy az ilyen típusú hirdetések nagyon sok vásárlót, megrendelőt hoznak.”

4. E-mail marketing:" ... >>


 

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr752384123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása