Pénteken előadást tartottam a GINNT Expón a mobiltelefon és a vásárlás kapcsolatáról.
Forrás: onLime - blog az online kutatásról - és nemcsak arról
Szerző: Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója
"A 20 perces prezi alapját annak az exkluzív mini felmérésnek az eredményei adták, amelyet az NRC szeptemberi omnibusz-kutatásának részeként végeztünk el. A 18-49 éves mobilhasználókra reprezentatív 1500 fős vizsgálat adatai arra utalnak, hogy bár a mobilunkat a telefonáláson, sms-ezésen kívül még jópár dologra használjuk rendszeresen, a többségre ma még nem jellemző, hogy a mobilján keresztül bonyolít le vásárlási tranzakciókat; az pedig kifejezetten ritka, hogy valaki a telefon – nem beszédalapú – funkcióit használja ahhoz, hogy a vásárlás helyén bővebb információhoz jusson egy adott termékkel kapcsolatban.
Pedig a mobilvásárlás vonzó alternatíva. Ha arra gondolunk, hogy az internetezők körében folyamatosan terjed az online vásárlás, akkor logikusnak tűnik, hogy az állandóan a kezünk ügyében lévő mobilt is szívesen használnánk ilyen célra. Ezek után talán nem meglepő, hogy az 50 évnél fiatalabb felnőttek közel egyharmada már ki is próbálta a mobilvásárlást – és gyanítható, hogy ez az arány a közeljövőben nőni fog, miként az egy főre eső tranzakciók száma és értéke is, kiváltképp, ha a kínálati oldal is bővül.
Legtöbben" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr192379354
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.