Mit érdemes végiggondolni a piacralépés előtt?
2010. augusztus 31. írta: vecseilaszlo

Mit érdemes végiggondolni a piacralépés előtt?

Előfordulhat, hogy azt hisszük, termékötletünk feltétlenül sikerre van ítélve. Mielőtt azonban elhamarkodottan döntenénk, és márkánkat bevezetnénk a piacra, érdemes átgondolni néhány nem elhanyagolható körülményt, amelyek mindegyike befolyásolhatja vállalkozásunk sikerét.

Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál (A MarketingInfo ezen cikkét csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Gaborják Éva   
 

"1.A piacralépés szükséges, de nem elégséges feltételei Környezetelemzés, avagy a meghódítandó piac feltérképezése:

  • Jogszabályi feltételek: mielőtt bármibe belefognánk, tudnunk kell, hogy a tevékenységünk színhelyéül szolgáló ország törvényei nem akadályozzák-e a termék piacra bocsátását.
     
  • Gazdasági feltételek: a piac helyzete és adottságai (adók, versenyszabályozás, stb.), az aktuális trendek nagyban meghatározzák, hosszú távon van-e esély vállalkozásunk sikerére.
     
  • Társadalmi feltételek: a társadalom érettsége, az emberi normák ismeretében elkerülhetjük, hogy olyan terméket vezessünk be, amely" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr922228636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása