"A videó számos példát mutat, hogyan lehet profitálni a social médiában jó ötletek-, és találó stratégia segítsével.
Külföldi multinacionális vállalatok példái mellett, hazai esetek is említésre kerülnek.
A videó hazai adaptációja, az equalman animációja-, és forrásai alapján készült."
Forrás: SocialTimesHungary
Személyes megjegyzés:
Még mielőtt valaki hanyatt homlok rohanna és megcsinálná a világ legnagyobb bombaüzletét a Facebook-on, javaslom olvasson egy kicsit - sosem árt...
például ezt a cikket: Egyre több amerikai tinédzser fordul el a Facebook-tól
aztán ez is érdekes lehet: Webkettes marketing: sok hűhó semmiért?
Ez pedig kimondottan hasznos lehet mindazoknak, akik közösségi média megjelenésen törik a fejüket: Közösségi média megjelenés megtérülés kalkulátor
És ha még mindig van némi kétség, majd Kálmán eloszlatja: Csipke Csoda Gyógytea Korporésön, a szuperbiznisz!
Végezetül feltennék két kérdést - költőiek, így hát mindenki maga adja meg magának a választ:
1. nem kerül semmibe?
2. nincs kockázata?
És a végén pedig egy apró személyes megjegyzés:
szerintem kicsit gáz, amikor naponta arról szónokolnak önjelölt szakguruk-k, hogy forradalom van az elektronikus kereskedelemben, vagy akár az online médiában.
Ésszel kéne élni, nem forradalommal...
A videóért viszont mindenképpen dicséret illeti a céget: ügyes és nagyon jó, profi munka! Látványos, leköti a figyelmet és tényleg sokkol az adatokkal.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.