Webkettes marketing: sok hűhó semmiért?
2010. augusztus 27. írta: vecseilaszlo

Webkettes marketing: sok hűhó semmiért?

Egyre népszerűbbé válik napjainkban a közösségi oldalakon való reklámozás. Az online marketingesek igyekeznek felvenni a palettájukra a webkettes reklámozási lehetőségeket is, de vajon megéri-e befektetni ebbe a területbe?

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A közösségi média megjelenésével egy új marketing ágazat is megszületett, melyben sokan nagy lehetőségeket láttak, és látnak mai napig, ám ha megvizsgáljuk a tényeket, akkor azt tapasztaljuk, hogy valójában azonban puszta szemfényvesztésről van szó, ugyanis a webkettes jelenlétnek nincs kifejezetten profitgeneráló hatása. A Door Number 3 tanácsadó ügynökség szerint a közösségi oldalak nem alkalmasak közvetlenül a forgalom megnövelésére, főképpen a kis- és középvállalkozások esetében mondható, hogy nem egy megtérülő befektetés a szociális közegben való reklámozás. A szakemberek több amerikai webshop-ot hoztak fel példaként, melyek üzemeltetői sok időt beleöltek egy-egy FaceBook-profil létrehozásába," ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr972228405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása