24 óra alatt első hely a lokális keresésekre
2010. augusztus 09. írta: vecseilaszlo

24 óra alatt első hely a lokális keresésekre

A cikk címe úgy hangzik, mint egy amatőr SEO-cég vevőcsalogató hirdetése, ám nem csalásról van szó, tényleg megvalósítható a címben megfogalmazott cél egy nap leforgása alatt. Most pedig lássuk, milyen módon törhetünk előre a találati listán...

Forrás: Honliner - Onlie szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Valószínűleg mindenki találkozott már olyan találati listával, melynek első helyén a Google Maps szolgáltatása szerepelt a következő leírással; Helyi üzleti eredmények a(z) könyvelő kifejezésre Budapest cím közelében. A Google tavaly tette elérhetővé ezen szolgáltatását a helyi vállalkozások számára, hogy könnyebbé tegye azok fellelhetőségét a felhasználók számára a térképen is. Vegyük példának alapul a Könyvelő Budapest kulcsszóra való keresést, ebben az esetben a Top Linkek alatt, de az organikus lista vezető pozíciójában a több könyvelőirodát felsoroló Maps jelenik meg. Ám ugyanez történik, ha más szó mellé helyezzük a város- vagy településnevet. Sokan viszont nem tudják, hogyan tudják beregisztrálni vállalkozásukat a Places, azaz Helyek néven ismert adatbázisba. Ha szeretnénk felkerülni a Google térképére, akkor első lépésként" ... >>



Kapcsolódó írás az Online Marketing Akadémia honlapjáról:

Ki gépen száll fölébe, annak…
… térkép e táj – mondja Radnóti. Márpedig amióta magyarul és teljes részletességgel használható a Google Maps, igen sokan szállnak “gépen fölébe” és használják az online térképet helyi vállalkozások, helyi szolgáltatások kereséséhez. Éppen ezért, ezeken a felületeken is érdemes megjelenni, hiszen egyrészt ingyenes, másrészt az univerzális keresés értelmében a térképek a sima természetes találati listán is megjelennek, jellemzően a “0. helyen”, azaz megelőzve az első releváns, nem fizetett találatot.

Forrás: OMA.hu - Online Marketing Akadémia
Szerző: Gombos Zsolt


"Google Helyek
Tavaly ősszel debütált a Google Helyi Vállalkozások Központja (Google Local Business Center – azóta már lerövidítették a nevét Google Helyekre), azzal a céllal, hogy közelebb hozza  a helyi vállalkozásokat az őket kereső ügyfelekkel. Azaz, ha a google.hu-n keresünk egy szolgáltatást a városnévvel együtt (pl. zárszervíz budapest)  akkor a keresési találatok között a Google Térkép adatai is megjelennek, valamint ezzel párhuzamosan a térképen is kereshetővé válnak a cégek." ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr72196452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása