Egy webshop tulajdonos mesélt ma nekem azon tapasztalatáról, hogy két domain mennyire eltérő eredménnyel teljesített eladásokban, a Google Adwords kampányaiban.
Forrás: SEO blog
Szerző: Longhand
"Két domain, ugyanazon tartalommal, termékekkel, megjelenéssel és hirdetésekkel.
Egyik – a forgalmazott termékhez kapcsolódó brand nevet tartalmazó domain – nagyon jó ctr-el és konverziókkal futott, a másik domain névvel ugyanaz a tartalom, ahogy ő fogalmazott" ... >>
Szokás szerint nagyon hasznos és érdekes téma Longhand tollából: nemcsak azért, mert a jó domainnév megválasztása már a tervezési szakasz egyik kulcsfontosságú része, hanem azért is, mivel a későbbiek során (lásd pl. AdWords) jelentősen befolyásolhatja az adott site profitabilitását.
A bejegyzéshez kapcsolódó angol nyelvű tanulmány: Improving PPC Search Engine Campaign Results Using Generic Domain Names
A cikk témájához kapcsolódó további bejegyzések: domainnevek megválasztása, keresőbarát webcímek
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.