Számtalanszor szó esett már az online boltok minőségének a javítását taglaló tanulmányokról, íme pár újabb hasznos tanács, hogyan tehetnénk sikeresebbé, eredményesebbé e-üzletünket a világhálón.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A menü átláthatóbbá tételén, a fizetési folyamat leegyszerűsítésén, és a megfelelő tájékoztatáson túl azonban egyéb hasznos, profitépítő megoldással, plusszal is megörvendeztethetjük ügyfeleinket. A lényeg, hogy a látogatókban kiváltsuk az úgynevezett WoW-effektust, azaz elérjük, hogy a legmagasabb elégedettséget érezzék, amikor belépnek online világunkba. Az Adility tanácsadó cég szerint az internetezők kényelmességből nem szeretnek új e-shop-okat kipróbálni, ezért a legtöbben visszajárnak oda, ahol korábban már jó tapasztalatokat szereztek. Ám ha folyton ugyanazzal a felülettel, régi dolgokkal szembesülnek, egy idő után megkopik az újdonság varázsa, és csökken a vásárlási vágy is. Hogy ezt a vágyat ébren tartsuk, sőt növeljük, érdemes" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.