Apróságokon múlik az online boltok sikere
2010. július 16. írta: vecseilaszlo

Apróságokon múlik az online boltok sikere

Számtalanszor szó esett már az online boltok minőségének a javítását taglaló tanulmányokról, íme pár újabb hasznos tanács, hogyan tehetnénk sikeresebbé, eredményesebbé e-üzletünket a világhálón.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A menü átláthatóbbá tételén, a fizetési folyamat leegyszerűsítésén, és a megfelelő tájékoztatáson túl azonban egyéb hasznos, profitépítő megoldással, plusszal is megörvendeztethetjük ügyfeleinket. A lényeg, hogy a látogatókban kiváltsuk az úgynevezett WoW-effektust, azaz elérjük, hogy a legmagasabb elégedettséget érezzék, amikor belépnek online világunkba. Az Adility tanácsadó cég szerint az internetezők kényelmességből nem szeretnek új e-shop-okat kipróbálni, ezért a legtöbben visszajárnak oda, ahol korábban már jó tapasztalatokat szereztek. Ám ha folyton ugyanazzal a felülettel, régi dolgokkal szembesülnek, egy idő után megkopik az újdonság varázsa, és csökken a vásárlási vágy is. Hogy ezt a vágyat ébren tartsuk, sőt növeljük, érdemes" ... >>

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr222149522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása