A nő porszívót, a férfi inkább televíziót venne, a rá szánt összegről azonban közösen döntenek.
Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál
Szerző: Szakonyi Balázs
"Melyek azok a jellemzők, amelyek mentén megkülönböztethető a férfi a nőtől? Esetleg az, hogy egy nő átlagosan több időt tölt a zuhany alatt, vagy az, hogy míg az erősebbik nem plusz izmokat, a gyengébbik nem inkább fogyni szeretne? Hogy a férfiakat sokkal inkább érdeklik a műszaki és a racionális dolgok, míg a hölgyeket az érzelmek? Többek között ezekre a kérdésekre is választ ad a GfK Hungária felmérése a két nemről.
Egyes kérdésekben a nők hoznak ítéletet, más területeken a férfiak, hiszen mindkét nem tagjai különböző témákban számítanak "szakértőnek". A nők a termékek kiválasztásánál sok esetben elsősorban a kinézetre, a dizájnra fókuszálnak. Habár gyakran nem ez az elsődleges szempont, a nők mégis ez alapján mondják ki a végső szót (például a háztartási gépek, ahol nem a design lenne az elsődleges, mégis ma már gyakran ez dönt). A férfiak a műszaki adatok mérlegelése és a különböző típusok tudásának számszaki összevetése esetén kerülhetnek döntő pozícióba. Többnyire mindenki tudja, hogy a háztartásokban jellemzően vasalót, porszívót vagy mosógépet inkább a nők, TV-t vagy hifit pedig a férfiak vesznek. Kiemelendő ugyanakkor, hogy az erre fordított összegről közösen döntenek a párok, ugyanúgy, mint a pénzügyi, vagy banki ügyekben. Ugyanakkor egyre több nő szól bele" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.