A Google AdWords hirdetések kapcsán sokan még most is csak a keresőhirdetésekre gondolnak. Sőt van olyan hirdető, aki nem is tudja magáról, hogy a tartalmi hálózatban is hirdet. Sőt hallottam már olyan véleményt is, hogy a tartalmi hálózat, csak viszi a pénzt, semmi értelme…
Forrás: OMA.hu - Online Marketing Akadémia
Szerző: Fehér Márton
"Én azt mondom, a keresési hálózat hirdetéseinek telítődésével a Google AdWords mostohagyerekeként kezelt tartalmi hálózat szerepe kezd felértékelődni és nekünk – szemfüles hirdetőknek – kiaknázatlan lehetőségeket rejt!
Az AdWords tartalmi hálózatáról már korábban írtunk, de most egy konkrét tippet szeretnék adni, amit érdemes kiemelten kezelni, ha a tartalmi hálózatban hirdetsz!
A tartalmi átkattintási arányok lényegesen alacsonyabbak, mint a keresési hálózatosak, de hát ez nem is baj, mert:
- egyrészt a kattintások után fizetünk;
- másrészt teljesen más a tartalmi hálózatos felhasználók attitűdje.
Hatalmas különbségek
Az egyes tartalmi hálózatos megjelenések közt óriási különbségek lehetnek. Nagyon sokféle iparágban kezelek hirdetéseket, és valahogy mindig belebotlok az egyik megjelenési helybe, ami messze a legjobb szokott lenni." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.