Bár a Facebook-ot többször is megvádolták, hogy nem megfelelően kezeli a személyes adatokat vagy az ezzel kapcsolatos információkat nem rágja eléggé a felhasználók szájába, most mégis egy olyan hír jelent meg, mely pozitívabb(?) fényben tünteti fel a közösségi oldalt.
Forrás: AdServer blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"Az Eyewonder nevű online ügynökség még tavaly novemberben csinált egy bannert a Harcosok Klubja Blu-Ray megjelenéséhez, melyben a filmből készült videóklipben jelentek meg Facebook-os ismerőseink, köszönhetően a Facebook Connect API-jának. (Automatikusan nem jelentek meg a fényképek, manuálisan engedélyezni kellett a profilhoz való kapcsolódást.)
A kreatív futott is egy rövid ideig, ám a Facebook leállíttatta, arra hivatkozva, hogy hirdetések nem jeleníthetnek meg olyan felhasználói adatokat, mint például a név vagy a profil kép. A közösségi oldal szóvivője azt nyilatkozta, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.