Egy aktuális felmérés szerint a vállalatok még nem érzik úgy, hogy végéhez közeledne a válság, ennek ellenére a marketingesek nagy része megemeli az e-mail kampányokra fordított összegek mértékét.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A Silverpop piackutató cég több mint 300 nagy cég e-mail marketing specialistáinak a megkérdezése után megállapította, hogy az üzleti életben még mindig válságos hangulat uralkodik, s csupán kevesen vannak, akik optimisták az idei esztendőt illetően, ám még a rossz gazdasági kilátások mellett is sokan azt tervezik, hogy többet áldoznak az elektronikus reklámlevelekre. A válaszadóknak mindössze a 20%-a van azon a véleményen, hogy 2010 utolsó negyedévére helyreáll a gazdaság, 75% pedig még mindig napi szinten érzi a válság negatív hatásait. Érdekes azonban, hogy megingathatatlan a szakemberek bizalma az e-mail marketingben," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.