Múltkor a Kutatócentrum, most pedig a Gemius tette közzé a magyarok online vásárlási szokásaival kapcsolatos felmérését. Nagyon nem is részletezném. Nagyjából ugyanazok a megállapítások: egyre többen és egyre gyakrabban vásárolnak a magyarok is a neten.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"A két felmérés érdekessége, hogy a Hírek Média tulajdonában álló Kutatócentrum az árösszehasonlító szájtokra helyezte felmérésében a hangsúlyt, és a (szintén a Hírek Média tulajdonában álló) Depo.hu-t szólaltatják meg:
"A vevők gyakran éppen azért választják az internetes vásárlást, mert online rendkívül könnyű összehasonlítani az árakat. Egyes termékcsoportok esetében a forgalmazók egymást túllicitálva igyekeznek jobb áron kínálni a terméket, hogy a lehető legtöbb vevőt tudják „becsalogatni” a saját áruházukba. Ez viszont azt is eredményezi, hogy az online áruházak legtöbbször sikerrel veszik fel a versenyt a nagyobb hagyományos kereskedésekkel" - mondta Szabari László, Magyarország első árösszehasonlító oldalának, a Depo.hu-nak üzletág igazgatója.
A Gemius viszont" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.