Egy jó akcióért azonnal online boltot váltunk
2010. február 03. írta: vecseilaszlo

Egy jó akcióért azonnal online boltot váltunk

A magyar netezők 40 százaléka már viszonylag tapasztaltnak számít online vásárlás terén, mivel két évnél korábban vett először valamit a világhálón keresztül - derül ki a Gemius "E-kereskedelem 2009: trendek és attitűdök" kutatásából.

Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál

"Eszerint a felhasználók majd mindegyike (99,7%) hallott már arról, hogy a neten vásárolni is lehet, miközben 2007-ben még egyáltalán nem volt ez ilyen egyértelmű itthon.

Összességében tehát örülhetnek a netes kereskedők, ám nem ülhetnek a babérjaikon, mert hűség dolgában nem számíthatnak a felhasználókra. Csupán a válaszadók ötöde (21%) mondja azt, hogy egy-egy bolthoz hűséges, ami viszont jelentős esés a két évvel azelőtti 41 százalékhoz képest. Ez a növekvő tudatosságra, tájékozottságra utalhat, ahogy az a tény is, hogy jócskán emelkedett azoknak az aránya, akik vásárlás előtt a neten összevetik az ajánlatokat, illetve probléma esetén jelzik azt. Mostanra" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.   

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr961723788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása