Minden ötödik magyar netező napi rendszerességgel lóg a közösségi szájtokon, és 12 százalék legalább havonta vásárol is a weben.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"A csetelés pedig leginkább az egyedülálló férfiakra jellemző gyakori elfoglaltság - ezek a legfontosabb állításai a KutatóCentrum friss, reprezentatív mintavételen alapuló felmérésének.
A legnépszerűbb netes tevékenység 2008-hoz hasonlóan továbbra is az általános információgyűjtés, ezt követi az elektronikus levelezés. Az elmúlt egy évben az e-mail címmel rendelkezők aránya 91-ről 95 százalékra emelkedett a legalább heti rendszerességgel internetezők körében.
A keresők használata és az emailcím tehát ma már tényleg alapdolgok. A közösségépítő szájtok és a blogok népszerűsége is növekszik:
Míg 2008-ban a rendszeresen internetezők 45 százaléka jelentkezett be hetente, és 14 százaléka naponta egy-egy közösségi oldalra, addig 2009-ben már" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.