Számos webshop küzd azzal a problémával, hogy az oldalra érkező potenciális vevők megtöltik virtuális kosaraikat és aztán minden ok nélkül távoznak. Hogyan lehet ezeket a hűtlen fogyasztókat mégis vásárlásra ösztönözni?
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A CheetahMail e-mail markleting specialista kiadott egy tanulmányt a vásárlási folyamatot váratlanul megszakító vevők visszacsalogatásával kapcsolatosan, melyben egy olyan hatékony módszert mutatnak be a szakemberek, melynek alkalmazásával nagyobb sikereket érhetünk el, mint a mellbevágó "térjen be ismét hozzánk, s vegye meg a kiválasztott terméket" taktikával. A legtöbben ezt a megoldást választják, vagyis kiküldenek egy e-mailt a felhasználónak, amiben a kiválasztott árucikket promoválják, és újból felajánlják azt. Az elemzők szerint azonban ez nem a legmegfelelőbb praktika, hiszen ebben az esetben a szörfölőben ellenszenv alakul ki az elektronikus üzlettel szemben, ugyanis az az érzése támad, hogy figyelik őt, és rá akarnak erőltetni valamit. S ez a belső lelki gát fogja aztán a mi, azaz az internetes kereskedők kudarcát előidézni. A CheetahMail munkatársai kísérletük során azt tapasztalták, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.