A közösségi média és a keresés kapcsolata
2010. január 28. írta: vecseilaszlo

A közösségi média és a keresés kapcsolata

Kutatások igazolták, hogy a képernyőn megjelenő reklámok javíthatják a fizetett találatokra adott vásárlói válaszokat. Az interneten böngészők nagyobb valószínűséggel jegyzik meg egy márka nevét, ha azt közösségi médiumon és a találatok között is látják.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"A comScore, a GroupM, és az M80 adatai azt mutatják, hogy 19%-kal többen kerestek arra a márkára azok, akik a fizetett keresési találatok között és a márka kategóriájának megfelelő közösségi média-aktivitás során is találkoztak a névvel, mint azok a fogyasztók, akik csak a találati listán látták a márkát. Még 13%-kal magasabb volt az arány azok körében, akik" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr241708359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása