Kutatások igazolták, hogy a képernyőn megjelenő reklámok javíthatják a fizetett találatokra adott vásárlói válaszokat. Az interneten böngészők nagyobb valószínűséggel jegyzik meg egy márka nevét, ha azt közösségi médiumon és a találatok között is látják.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A comScore, a GroupM, és az M80 adatai azt mutatják, hogy 19%-kal többen kerestek arra a márkára azok, akik a fizetett keresési találatok között és a márka kategóriájának megfelelő közösségi média-aktivitás során is találkoztak a névvel, mint azok a fogyasztók, akik csak a találati listán látták a márkát. Még 13%-kal magasabb volt az arány azok körében, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.