Kevesen jönnek közösségi oldalakról, de ők visszatérnek
2010. január 26. írta: vecseilaszlo

Kevesen jönnek közösségi oldalakról, de ők visszatérnek

A látogató jó dolog, de a hűséges látogató még jobb. És hogy hol találjuk meg őket? A Chitika által végzett kutatás szerint a közösségi oldalakról nagyobb valószínűséggel érkeznek visszatérő látogatók a hirdetők oldalaira, mint a keresőmotorokról.

Forrás:
Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"A Facebook által átirányított látogatók egy hét leforgása alatt legalább négyszer tértek vissza a vizsgált oldalra – a Google-ról érkezők csupán kevesebb mint 12%-áról lehetett ezt elmondani. A Twitteren keresztül felbukkanó látogatók bizonyultak a legkevésbé visszatérőnek a tanulmány szerint.

Azonban még így is csupán a látogatók töredéke érkezik a közösségi médián keresztül. A Chitika nevű hirdetési hálózat egy korábbi tanulmányából már kiderült, hogy „a keresőmotorok túláradó uralmát igen kis mértékben veszélyezteti, ha egyáltalán veszélyezteti a közösségi médiumok forgalma”.

A cég azt vizsgálta, mely oldalakról érkezik a legtöbb látogató a hirdetési hálózat oldalaira: az esetek 76,13%-ában a Google irányította el az internetezőket egy adott portálra.
Összesítve azt láthatjuk, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr251698380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása