Mit tanulhatunk a BKV sztrájkból az online marketingről?
2010. január 21. írta: vecseilaszlo

Mit tanulhatunk a BKV sztrájkból az online marketingről?

Online marketing trendek 2010-ben <> Keresőmarketing trendek 2010-ben <> Szállodai online marketing trendek 2010-re <> Vírusvideo trendek <> Webanalitika <> Adatvédelem 2010-ben

Forrás:
Senpai Consulting
Szerző: Damjanovich Nebojsa


"Egy érdekes üzenet érkezett az e-mail címemre a minap:
"Jó kis telekocsis mozgalom indult a bkv-sztrájk miatt, ha még nem hallottatok róla, ajánlom figyelmetekbe. Itt gyalogos kereshet autóst, autós ajánlhatja fel üres helyeit adott útvonalon, ahol közlekedik. http://bkvpotlo.blog.hu/, http://colabs.hu/bkvpotlo, http://twitter.com/bkvpotlo, http://facebook.com/bkvpotlo"

Az említett website-okon, blogon, mikroblogon és twitteren igazán pezseg az élet. Nem kell sasszem ahhoz, hogy észrevegyük - nem látványos webfelületekről van szó és mégis a célok 100%-át teljesítik. A CoLaBs csapata rendkívül egyszerű és nagyszerű felületet ad autósoknak, hogy önkéntes BKV pótlóként segítsék a gyalogosokat és a gyalogosoknak, hogy megtalálják a megfelelő autóst.

Igaz - mint mindenhol máshol, így itt is - a webkettes publikálási lehetőségeket kihasználják azok is, akik anonimitásba burkolózva fontosabbnak tartják, hogy viccelődjenek ebben a helyzetben is. [...]

Mit tanulhatnak a vállalatok ebből az akcióból?

Ahogy kialakult a "helyzet", az említett webes felületek a legrövidebb idő alatt és a legkisebb büdzséből (ha egyáltalán volt) készültek el úgy, hogy a célokat teljesítették.

Rendkívül jó példa arra, hogy nem csak a nagy büdzsével és legnagyobb reklámügynökségekkel rendelkező vállalatoknak lehet eredményes online marketingje. A funkcionalitás és a célcsoport pontos meghatározása illetve elérése, ahogyan eddig sok példa bizonyította, azonnal sikerekhez vezethet.

Az alábbi 2010-es online marketing trendek adhatnak tippeket az online marketingkommunikáció javítására. A szerzők a Senpai Consulting tanácsadói.

Kohanecz Margit, vezető tanácsadó

2010-ben a továbbra sem rózsás gazdasági helyzet miatt a média piac tovább tisztul, a nyomtatott sajtóban még többen dobják be a törölközőt, mivel a marketing büdzsé egyre nagyobb része áramlik az online piacra - a cégek a Forrester Research felmérése szerint elsősorban a következő eszközöktől csoportosítanak át:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr821689391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása