E-boltok vásárlói élő ügyfélszolgálatot igényelnek Amerikában
2010. január 21. írta: vecseilaszlo

E-boltok vásárlói élő ügyfélszolgálatot igényelnek Amerikában

Az e-boltok vásárlóinak 67 százaléka igényli, hogy az online üzletek élő chat és élő telefonos ügyfélszolgálatot nyújtsanak. Az élő segítségnyújtás a fontossági lista harmadik helyén szerepel. Az első helyen a termékek és szolgáltatások ára áll. A második helyen pedig az egyszerű keresés a honlapon.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"ATG, the premier provider of commerce solutions, today announced the results of a consumer survey that explores shoppers’ perceptions of – and preferences for – live help options such as click to call and click to chat when browsing and buying products or services online.

The most striking data from the survey found that 67 percent of consumers value the option of having both a live text chat and a live voice conversation to get the help they need when making online purchases. The survey also found that live help availability on Web sites is not meeting the demand that exists among consumers" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr251689378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása