Aki bármilyen szinten foglalkozott már közösségi média stratégiával, egészen biztosan rövid úton és sok alkalommal belebotlott a Forrester két kutatója, Charlene Li és Josh Bernoff által írt, Groundswell című remek könyvbe.
Forrás: Rabbit - Online Media Blog
Szerző: Ihász Ingrid
"Ennek egyszerű oka, hogy számos más közösségi médiával foglalkozó szakkönyvvel ellentétben a szerzők valóban használható és továbbgondolható tudást adnak át. A (számomra) lefordíthatatlan című könyv arról szól, hogy hogyan lehetnek sikeresek a cégek egy olyan közösségi trend során, ahol az emberek technológiák segítségével egymástól szerzik meg, amire szükségük van, nem pedig olyan hagyományos szervezetektől, mint a vállalatok (ez a közösségi trend a groundswell).
A könyv egyik nagy erénye, hogy a gyorsan változó környezet ellenére is egészen időtállóan lett megírva, azaz főként a szemlélet átadására, nem pedig az éppen menő technológiákra fókuszál. A technológiákat röviden bemutatva viszont képbe hozza azokat is, akik kevésbé követik a közösségi média trendjeit, és a megcélzott közönség – a nagyvállalati vezetők – soraiban egészen biztosan nem kevés ilyen van. (A virtuális világok persze nem feltétlenül jutnának eszünkbe a téma kapcsán, de mikor a könyv íródott, éppen tombolt a Second Life őrület. – a szerk.)
A könyvben leírt tervezési módszer," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.