A Keresési Trendek ingyenes eszközünk, amelynek használatával megtudható, mit keresnek az internetezők globálisan a Google-on. Akár hosszú távú marketingstratégiában gondolkodsz, akár az AdWords programban szereplő kulcsszólistádat szeretnéd bővíteni, a Keresési Trendek segíthet ebben. Az alábbiakban néhány gondolatindító példa következik.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán
"Az eszköznek köszönhetően olyan hirdetési üzenetet választhatsz, amely megfelel az aktuális érdeklődési trendeknek. Autókereskedőként például a Keresési Trendek segítségével megállapíthatod, hogy hirdetési kampányodban az üzemanyag-hatékonyságra vagy a motorteljesítményre kell összpontosítanod ahhoz, hogy a lehető legtöbb felhasználó érdeklődését felkeltsd.
A több évet átfogó trendek kimutatásán túl a Keresési Trendek a termékeidre és szolgáltatásaidra irányuló érdeklődés szezonális megoszlásáról is információkkal szolgál. Megtekintheted például, hogy potenciális ügyfeleid mikor kezdik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.