A kezdő webboltosok legnagyobb problémája, hogyan találják meg a vevőiket, hogyan küldjenek hírlevelet ha még nincs vevőlistájuk?
Forrás: Webkirakat-rendező. Marketing tippek és ötletek web-kereskedőknek
Szerző: Kis Zsuzsanna
"Ha csillog villog már az összes termék az új webáruházban még nincs vége a dolgunknak. Tulajdonképpen most jön csak az igazi munka. A következőket mindenképpen meg kell tennünk, hogy a vevők ránk találjanak és sikeresek legyünk az online kereskedelemben.
1. Használd a már meglévő off-line marketingedet. - Ha a webáruházad előtt volt “fizikai” boltod akkor a legegyszerűbb ha ráírod a webboltod címét a meglévő szóróanyagodra, névjegyedre. Így akárhányszor promotálod az offline boltot, hírt adsz a webáruházadról is.
2. Regisztrálj a keresőkben - A leendő vásárlóid többsége a keresőkben (google, yahoo,…) keres, ha valamire szüksége van. Ha a keresők nem ismerik az oldaladat, akkor nem is tudja felajánlani a vevőidnek.
3. Fórumok - Egy csomó hely van ez interneten, ahol azok az emberek beszélgetnek, akik a Te termékeidet használják vagy használnák. Magyar kutatások (ref!) is bizonyítják, hogy sok ember vásárlás előtt fórumokon gyűjti be az információt. Ha úgy veszel részt a fórumokon folyó beszélgetésekben, hogy közben hasznos információt adsz a többieknek, akkor nyugodt lehetsz, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.