Kezdjük azzal, hogy ezt az egész SMO témát nem a keresőoptimalizálás kárára kell csinálni.
Forrás: Doransky
Szerző: Dobó Mátyás
"Az utóbbi években tucatnyi szolgáltatást vezettem be a hazai és közép-európai piacra, ezek közül nem egy brutális módon SEO vezérelt projekt volt, tudom mit tud ha jól megy, és mekkora baj, ha nem megy és mennyire tervezhető. Rámegyek traktorral arra, aki még egyszer azt mondja, hogy csak erre hagyatkozva, méghozzá a klasszikus tartalomépítős, kulcsszótámadós modellben valóban egészségesen lehet növekedni. Nem kizárt, de egyáltalán nem biztos. A SEO egy jelentős, éppen túlértékelt fázisban lévő szakága a marketingnek, akik csak erre esküsznek azok elfelejtik azt a rengeteg oldalt, amelyik éppen ebben a pillanatban is úgy növekszik, hogy nem a keresőkből érkezik rá a forgalom elsősorban, és fura mód rengeteg ilyen van a hazai web élvonalában. A SEO jelenleg az egyik leghatékonyabb ága az online marketingnek, de nem mindennek az alfája és omegája.
2009-ben csak egyetlen elemre tervezni szolgáltatás bevezetést óriási hiba és bár kell egy modell, ami nagyon megy, bevezetési módszerek sokaságát kell alkalmazni, ha sikerre akarunk jutni. Szóval azzal takarózni, hogy SMO-val nem kell foglalkozni, mert a SEO jobb, nem túl egészséges politika. Sőt.
De mi is az SMO?" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.