Hol érdemes hirdetni? (Print vs. online)
2009. december 22. írta: vecseilaszlo

Hol érdemes hirdetni? (Print vs. online)

2008-ban indult útjára a Medián webAUDIT-ra és a GfK fogyasztói felméréseire épülő webAUDIENCE termékcsalád, amelynek online médiatervező rendszerében hatszáz demográfiai és attitűd tulajdonság mentén elemezhető a hazai weboldalak látogatóinak összetétele.

Forrás: Világgazdaság Online

"A webPROFILE első felhasználói a vezető médiaügynökségek közül kerültek ki, ugyanakkor egyedülállóan kedvező ára és kivételesen magas tudása miatt a kisebb ügynökségek és a médiatulajdonosok körében is egyre kedveltebbé válik.

A webAUDIENCE médiaelemző rendszere kompatibilis a nyomtatott sajtó közönségének elemzéséhez használatos Nemzeti MédiaAnalízis adatbázisával, ami lehetővé teszi a print olvasottsági és az internetes látogatottsági adatok együttes elemzését.

A közelmúlt és egyben a közeljövő fontos kérdése, hogyan alakul a nyomtatott és az online média versenyfutása. A hirdetőket számtalan hatás éri, amely az internet irányába igyekszik terelni az elköltendő reklámpénzeket, és persze súlyos érvek szólnak a nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetések mellett is. A print és az online közönségadatok együttes elemzése épp azt bizonyítja, hogy" ... >>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr891616547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása