2008-ban indult útjára a Medián webAUDIT-ra és a GfK fogyasztói felméréseire épülő webAUDIENCE termékcsalád, amelynek online médiatervező rendszerében hatszáz demográfiai és attitűd tulajdonság mentén elemezhető a hazai weboldalak látogatóinak összetétele.
Forrás: Világgazdaság Online
"A webPROFILE első felhasználói a vezető médiaügynökségek közül kerültek ki, ugyanakkor egyedülállóan kedvező ára és kivételesen magas tudása miatt a kisebb ügynökségek és a médiatulajdonosok körében is egyre kedveltebbé válik.
A webAUDIENCE médiaelemző rendszere kompatibilis a nyomtatott sajtó közönségének elemzéséhez használatos Nemzeti MédiaAnalízis adatbázisával, ami lehetővé teszi a print olvasottsági és az internetes látogatottsági adatok együttes elemzését.
A közelmúlt és egyben a közeljövő fontos kérdése, hogyan alakul a nyomtatott és az online média versenyfutása. A hirdetőket számtalan hatás éri, amely az internet irányába igyekszik terelni az elköltendő reklámpénzeket, és persze súlyos érvek szólnak a nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetések mellett is. A print és az online közönségadatok együttes elemzése épp azt bizonyítja, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.