Átlagosan 14,4 órát, azaz csaknem két teljes munkanapot töltenek az alkalmazottak azzal, hogy a céges számítógépükön munkaidőben bonyolítsák online vásárlásaikat, vagy kutassanak a megfelelő karácsonyi ajándék után.
Forrás: [origo] techbázis > internet
"Ez a legfontosabb megállapítása annak a felmérésnek, amit a közelmúltban tett közzé az informatikai biztonság területének egyik vezető nemzetközi szakmai szervezete, az ISACA. Bár a megkérdezettek fele arról számolt be, hogy nem áll szándékában a munkahelyéről intézni a karácsonyi bevásárlást, minden tizedik azonban ebből a célból 30 óránál is több szörfölést tervez a világhálón a munkaidő rovására. A megkérdezett dolgozók 34 százaléka úgy nyilatkozta, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.