A vásárló többet akar
2009. december 21. írta: vecseilaszlo

A vásárló többet akar

A kereskedelem újabban már nem csupán az áru értékesítéséről szól. Ennél sokkal többet vár el a fogyasztó, tehát a kereskedőnek is sokkal többet kell nyújtania. A vásárló immár a termék, információ és szórakozás egyvelegét szeretné megkapni.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A LightSpeed Research kutatói a vásárlói igények alakulását elemezték, s elkészítették ezzel kapcsolatos legfrissebb tanulmányukat. A felmérés végkicsengése az lett, hogy a fogyasztók az olyan cégeket részesítik előnyben, amelyek nem csupán egy terméket, vagy szolgáltatást kínálnak megvételre, hanem ahhoz mellékelnek egy olyan segédanyagot is, amellyel a felhasználók bővíthetik tudásukat. A fogyasztók körében azon kereskedők a legkevésbé kedveltek, amelyek" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr921612408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása