A kereskedelem újabban már nem csupán az áru értékesítéséről szól. Ennél sokkal többet vár el a fogyasztó, tehát a kereskedőnek is sokkal többet kell nyújtania. A vásárló immár a termék, információ és szórakozás egyvelegét szeretné megkapni.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A LightSpeed Research kutatói a vásárlói igények alakulását elemezték, s elkészítették ezzel kapcsolatos legfrissebb tanulmányukat. A felmérés végkicsengése az lett, hogy a fogyasztók az olyan cégeket részesítik előnyben, amelyek nem csupán egy terméket, vagy szolgáltatást kínálnak megvételre, hanem ahhoz mellékelnek egy olyan segédanyagot is, amellyel a felhasználók bővíthetik tudásukat. A fogyasztók körében azon kereskedők a legkevésbé kedveltek, amelyek" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.