Az átkattintási arány (CTR) a minőségi mutató legjelentősebb összetevője, mert ez a mutató közvetlenül jelzi, hogy melyek a legrelevánsabb hirdetések a felhasználóink számára.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán
"A magas pozícióban megjelenő hirdetések átkattintási aránya általában jobb, mint az alacsony pozícióban megjelenő hirdetéseké. Ez részben a minőségnek köszönhető, részben pedig annak, hogy a magas pozícióban megjelenő hirdetések láthatóbbak a felhasználók számára. A minőségi mutató pontos kiszámítása érdekében rendszerünk kompenzálja a hirdetés pozíciójának az átkattintási arányra gyakorolt hatását (ennek a neve position normalizer).
Tegyük fel például, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.